You have no items in your shopping cart.

Soita ja saat ammattilaisen neuvoja +358(09)23165534

You have no items to compare.

Haku

Verottomuutta sovelletaan automaattisesti tilaukseesi, jos olet rekisteröitynyt arvonlisäverovelvolliseksi, tai jos ostoksesi lähetetään Euroopan ulkopuolelle.

Takuu

Takuu

Käsittelemme tietojamme omaisuutena, jota on suojeltava katoamiselta ja luvattomalta käytöltä. Käytämme tietoturvatekniikoita suojataksemme luottamuksellisia tietoja asianmukaisesti, jotta yrityksen sisällä ja ulkopuolella olevat käyttäjät eivät pääse niihin luvattomasti. Pääsy asiakastietoihin on rajoitettu niihin työntekijöihin, joilla on oikeutettu liiketoiminnallinen tarve kyseisiin tieteoihin.

Security And Integrity Of Information

We treat our data as assets that must be protected against loss and unauthorized access. We employ information security techniques to appropriately protect confidential information from unauthorized access by users inside and outside the company. Access to customer information is limited to those employees who have a legitimate business need for that information.


PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Suomen vuoden 2000 etämyyntiä koskevien säännösten mukaisesti ostaessasi tavaroita internetistä sinulla on oikeus peruuttaa sopimuksesi milloin tahansa enintään 7 arkipäivän kuluessa vastaanottopäivästä. Sinun on ilmoitettava meille aikomuksestasi peruuttaa sopimus peruutuskauden aikana ja mieluiten kirjallisesti. Tavarat on palautettava viipymättä alkuperäisessä kunnossaan ja pakkauksessaan. Voit poistaa tavarat pakkauksestaan kohtuullisen tutkimisen takia, mutta olet vastuussa kaikista arvon menetyksistä, joka johtuu mistä tahansa vahingosta tai muutoksesta, joka on aiheutunut tavaran ollessa sinun hallussasi. Tavaroiden palauttamisesta aiheutuvat kulut ovat sinun vastuullasi. Suosittelemme, että palautat tavarat kirjattuna lähetyksenä ja säilytät lähetystodistuksen. Tiettyihin tavaroihin, kuten tavaroihin, jotka on tehty erityisesti tilattaviksi säännösten mukaisesti, ei noudateta edellä mainittuja peruutusoikeuksia.

Tutki kaikki toimitetut tavarat heti kun se on kohtuullisesti mahdollista toimituksen jälkeen ja ilmoita meille kaikista tavaroissa olevista ongelmista mahdollisimman pian. Palautetun tuotteen saapumisen yhteydessä tavarat tutkitaan sen varmistamiseksi, että tuote on palautettu alkuperäisessä kunnossaan ja puhdistettu, ja että kaikki lisävarusteet ovat sen mukana.

Jos tavarat ovat täydellisessä kunnossa ja mitään ei puutu, sovellamme täyttä hyvitystä, jonka maksamme kortillesi.

Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä meille ensin sähköpostia ja kerro palautuksen syy, ja me annamme sinulle palautusosoitteen.

Varoitus: Kun palautettu tuote saapuu logistiikkaosastollemme, logistiikkatiimin jäsen tutkii tavarat sen varmistamiseksi, että tuote on palautettu täydellisessä kunnossa. Saat raportin siitä. Jos tuote saapuu huonommassa kuin täydellisessä kunnossa (esimerkiksi jos se on naarmuuntunut, likainen tai siitä puuttuu osia tai lisätarvikkeita), hyvityksen määrä arvioidaan uudelleen, jotta se heijastaisi vahinkojen laajuutta.

Emme hyväksy palautuksia EU:n ulkopuolelle toimitetuista tilauksista.

HYVITYSPYYNTÖ

Jos maksat luotto- tai pankkikortilla, hyvitys suoritetaan suoraan kortillesi 30 päivän kuluessa peruutuksesta.

Jos tuote muuttuu vialliseksi 7 päivän aikana vastaanottopäivästä, se korvataan maksutta. Jos tuote muuttuu vialliseksi 7 päivän kuluttua, sitä ei voi vaihtaa, vaan se voidaan vain korjata.

Hyvityspyyntöjä ei hyväksytä 7 päivän kuluttua.

KORJAUSPYYNTÖ

Jos vastaanotettu tuote on viallinen ja sen vastaanottamisesta on kulunut 7 päivää, noudata seuraavia ohjeita:

  1. Ota yhteyttä osoitteeseen customer.service@coffeeitalia.fi. ja kuvaile ongelmaa
  2. Tutkimme tapauksen, ja jos tuote on tutkittava, annamme sinulle lähimmän korjausyrityksen yhteystiedot

12 TUNNIN TILAUKSENPERUUTUSKÄYTÄNTÖ

Sinulla on tilauksen tekemisen jälkeen 12 tuntia aikaa peruuttaa se. Jos haluat peruuttaa tilauksen 24 tunnin kuluttua, lähetä meille välittömästi sähköpostia, jossa on virallinen pyyntö ja peruutuksen syy.

Kieltäydymme jokaisesta paketista, joka palautetaan ilman hyväksyntäämme.

Euroopan unionin ulkopuolella sijaisevasta maasta korjattaviksi lähetettyjen pakettien osalta asiakkaan on ilmoitettava tulli-ilmoituksessa, että tavarat on lähetetty korjausta varten, jolloin heidän ei tarvitse kirjoittaa tavaroiden todellista arvoa.

TOIMITUKSEN AIKANA TAPAHTUNEET VAHINGOT:

Sinun on lähetettävä meille kuva pakkauksesta (iso ruskea laatikko), jossa näkyy vahinko ja kuva paketista, jossa näkyy seurantaetiketti. Jos avaat paketin, ja tuote on myös vahingoittunut, lähetä meille kuva vahingoista.

Jos näin tapahtuu, sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

  1. Kieltäydy toimituksesta.
  2. Hyväksy toimitus, ilmoita asiasta paketin toimittaneelle henkilölle ja allekirjoita tavarat kirjoittaen toimituspapereihin selvästi "vaurioitunut".

SINUN ON LAITETTAVA SEURAAVAT TIEDOT VAIHDETTAVAN TAI KORJATTAVAN TAVARAN MUKAAN

  1. Tilausnumero
  2. Lasku
  3. Nimesi ja puhelinnumerosi
  4. Sähköpostiosoitteesi
  5. Palautuksen SYY

Voimme ainoastaan hyväksyä palautukset ja antaa täyden tuen tuotteille, jotka on ostettu verkkosivustoltamme.